22. 01. 2014.

Recepti **5 Laka i Brza salata od makarona !



-Ellow girls ! :3
- Kako ste mi ? 
- Kakav vam je bio današnji dan ? 
- Ako mene pitate , duuuugačak , ali tako vam je to kada vam je poslednji čas , vaš najneomiljeniji + FIZIKA + -.- ' . 
- Pa , čim sam došla kući , rešila sam da se oraspoložim jednom salatom od makarona :D . 
- Potrebno vam je za 4 osobe  : 
500g makarona ( ja koristim mašnice , zbog estetike Cx ) 
1 mala čaša pavlake 
malo majoneza 
3-4 kisela krastavčića ( to je mera za neutralnu salatu , ko kako voli , nek stavlja više ) 
kesa zamrznutog kukuruza ( oni frikom ili kako već , stavite ih u mikro :D ) 
malo belog mesa ili šunke , ko kako voli :D 
1 kuvano jaje , ako želite 
so i biber  . 

Koraci : 

- Skuvajte makarone u jednoj  šerpi , i zatim ih dobro iscedite , i potom ih stavite u jednu veću činiju . Stavite celu pavlaku  i majonez , a potom dobro izmešajte dok se smesa ne sjedini . Zatim  isecite krastavčiće i stavite kukuruz ( prethodno skuvan u mikrotalasnoj ) i ponovo promešajte . Po želji stavite meso ili šunku , kao i sitno iseckano jaje i opet izmešajte . Stavite so i biber po ukusu , i VOALA , dobili ste salatu . 

- Kako vam se sviđa ? Hoćete li probati :D ? Pišite mi u komentare!

Pusa-Musa voli vas vaša



Nema komentara:

Objavi komentar

♡ Komentarišite! ♡