13. 01. 2014.

♡ Put oko sveta **3 Španija ♡



Espanja! Ili lakše Španija!

Pa kako ste mi devojke? Izvinite što ne pišem često , ali sve ukupno pišem na tri bloga , a koliko sam zauzeta , svoj bukvalno ni ne  stignem da posetim. Pa , danas nam je na redu Španija . (ovog puta će biti zanimljivije obećavam xD )


Dakle , bez dosadnih informacija xD Tijana usresredi se , zaboravi na štrebanje i geografiju ! 
Ups , zar sam to rekla naglas xD

Glavni grad: Madrid
Površina:To nije zanimljivo xD (504.030 km 2)
Služb. jezik: Španski
Stanovnici: Ni to nije zanimljivo xD (47.105.275)


Valuta:Evro
Pozivni broj:+34

Španija je čuvena po svom plesu koji se zove Tango.

 

Gore možete pogledati , kako se on igra i naučiti ga :)


Španija je takođe čuvena po pomorandžama , volite li vi pomorandže? Ja ih obožavam! xD
 


Nije li to nešto najukusnije na svetu? xD
Još jedna bitna stvar jeste fudbal , jer se Španija jako proslavila u tom sportu xD

Koliko ja znam , najjači klubovi su im Barselona i Real Madrid.
Namojte me pitati za fudbal , nemam blage veze sa tim xD



Pa nadam se da je bilo zanimljivo! :)

 

2 komentara:

♡ Komentarišite! ♡