22. 01. 2014.

Predstavljanje :3

-Ellow girls ! 
Kako ste mi ? No , da počnemo xD. Ja sam vaša nova blogerka , Ognjena , ali preferiram da me zovete Ogi , ili Pače ( novi nadimak , ahah , napravljen greškom , ali sam se već navikla :D ) Ja ću vam pisati , kad stignem , ali verovatno 1 dnevno :D . Jako su mi se dopale teme , i videćete i moj prvi post uskoro :D . Ko prati Stardoll , zna me sa bloga Merima Stardoll Blog , no to je druga priča . 

Volim da pevam , igram , pravim budalu od sebe ( to je obavezno , svakodnevno se blamiram Cx ) , igram Stardoll i visim na fejsu , i KLIZAAAAAAAM *OOO* . Ka već iskusna blogerica ( ahahah , šalim se naravno ) imam svoj zaštitni znak , a to je smajli :3 . 

Nevolim : Boraniju , licemere , matematiku , fiziku i zle ljude . 

Eto , to bi bilo sve o meni :D . 


Pusa-Musa , voli vas vaša 


Nema komentara:

Objavi komentar

♡ Komentarišite! ♡