02. 01. 2014.

♡ Drugarstvo**3: "Pekmezi" ♡

Hej, hej čitateljke xD <3 <3
Dugo nisam pisala, izvinjavam se, ali evo jednog posta koji bi mogao da vam pomogne. Verovatno svaka od vas ima bar jednog "pekmeza" u odeljenju. E pa tako imam i ja. To je jedna devojcica koja se, i ako ima 12 godina ponasa kao da ima 5-_-. Pocecu od toga da stalno upada nastavnicima u rec, smeje se na sred casa, uzima drugoj deci stvari, a pritom ne da svoje itd. Takvo ponasanje veoma iritira i nervira..... Ipak postoji jedna zackoljica. U takvim slucajevima obicno nisu kriva deca vec roditelji, bake i deke. Svi mi znamo da bake i deke najvise ugadjaju deci, ali nekada stvarno preteruju :(. Od tog preterivanja deca postaju razmazena. Postoji i drugi razlog. Devojcica iz naseg odeljenja je dosla iz druge skole u kojoj su je svi maltretirali, zbog toga se ona premestila u nasu skolu. Nije imala prijatelje niti nekog kome bi mogla da se poveri. U nasem odeljenju ona je nasla naj drugaricu, ali se na kraju i sa njom posvadjala. Od tada ona stalno place i stalno je "izgubljena". Niko ne zeli da se druzi sa niom i svi je odbacuju. Koliko god da mi pokusavamo da joj se prilagodimo i da joj pomognemo ona to odbija :(. Cesto se desava da dodje do nekoga, zagrli ga i pocne da place. Pokusavam da se stavim na njeno mesto, ali mi bas i ne uspeva. To je zbog toga sto ja imam mnogo prijatelja. Smatram da takvoj deci treba pomoci i da trebamo dopreti do njih, sto nije nimalo lako.
   Nadam se da sam vam pomogla. <3 <3 <3 <3  Veliki poljubac.

Nema komentara:

Objavi komentar

♡ Komentarišite! ♡