08. 01. 2014.

♡ Poznaty **1 : Skandali Miley Cyrus ♡




Heii girls!
Nisam vam pisala citav
dan xD ...

Nisam dugo razmisljala o kojoj poznatoj licnosti da pisem.
Pa drage moje sada cemo prikazati neke skandale koje je 
Hanna Montana ( old ) redjala kao venac sa cvecem... 
Premijerno za vas Miley Cyrus. - Obezbedili novinari iz
" Mog Kutka " . Oni zadrzavaju sva autorkska prava! xD

Miley nas iz dana i dana sve vise nervira ma da ja verujem da je ovo samo faza kroz
koju je prosla i Britney Spears. Miley je za sada istetovirala tabane, pušila travu na 
dodeli nagrade a sada je doslo nešto potpuno novo : Kritikovanje Bijonse... :[ ]: ...

Izjava mlade pevačice Miley Cyrus : 

 Majli je navodno rekla za Bijonse sledeće: "Bijonse bi trebala više da se posveti majčinstvu. Time bi stvorila mnogo više prostora za mlade pevačice. Bijonse mi je dugo bila inspiracija, ali mislim da je vreme ipak učinilo svoje. Ja imam sve i mnogo više od nje, obline, ritam, ali i dobar glas."


Iskreno Majli je po meni bolja pevacica od Bijonse ali ne i iskusnija... Zato 
ovo prihvatam kao potpinu ** GLUPOST ** koju je ona izjavila... :(((


Nadam se da vam se post svideo , meni barem jeste, a ako vama nije ... !? xD


Nema komentara:

Objavi komentar

♡ Komentarišite! ♡