23. 12. 2013.

❅ Dileme **2: Grudnjak..... ❅



Drage moj...


Sve nas muči pitanje kako pitati mamu da ti kupi grudnjak..... Stiglo mi je to pitanje, pa evo ga i odgovor.


Prvo da odgovorim na ova pitanja. Ja imam 12,5 godina, 6. sam razred, živim u Srbiji, nosim sportski grudnjak (top), živim u centru grada.. A sad ono škatljivo.
Ovako, prema mami moraš biti otvorena, ali znam da to može biti teško, pa evo nekoliko trkova (mada ja glasam za potpunu otvorenost):
  •  Započni sa mamom neki razgovor o tome kako se tvojoj drugarici sviđa njon naj drug... Kad se zapričate, reci kako neka treća drugarica tera mamu da joj kupi grudnjak i vidi kako će da reaguje.. Ako kaže "Vreme je" odmah pređi na stvar, reci joj da bi i tebi trebao jedan i ona nema šanse da te odbije. Ali, ako ipak kaže "Pa još je mala za to" ili nešto slično, počni da je ubeđješ kako nije mala, kako joj treba i kako je podržavaš. Kad popusti, pređi na stvar.
  • Reci joj kako ti je neugodno na fizičkom i kako te od trčanja bole grudi.. Pitaj je da li može da ti kupi sportski grudnjak (top). Verovatno će pristati. Posle nekoliko dana (ili nedelja, zavisi da li ti je potrebno) reci joj da ti je top mali i da ti treba veći, a još bolje bi bilo ako joj odmah kažeš da ti treba grudnjak.. Ako ti kaže da si mala, reci joj da si probala top i da ti je idalje neugodno. Popustiće!
Nadam se da sam ti pomogla, kao i svim ostalim sa ovim problemom!


Nema komentara:

Objavi komentar

♡ Komentarišite! ♡