19. 02. 2014.

Moji dizajni**1: Polka Dot Style



Kao što sam vam i obećala, donosim vam novu rubriku... ♥
Ovo su crteži (koje je crtala naša blogerica Nađa) haljina koje sam ja bojila i dodavala detalje, tj. moji dizajni! Nadam se da će vam se svideti!♥♥♥





Broj komentara: 5:

  1. Po meni kopiraš Merima Stardoll Blog zbog toga što je i ona nedavno objavila album pa si naravno videla od nje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno nisam nju kopirala! Ovo sam najavila joooooš odavno.... Slike sam slikala telefonom, ali nisam mogla jedno vreme da ih prebacim na komp, pa je ovaj post kasnio....

      Izbriši
  2. Zašto kopiraš blog teen kreativci - hrvatska... Oni su to prvi uveli.. I imaju magatin odavno

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaju ovakve dizajne?! Aj ne s**i!!!!! I ne vređaj više ovaj blog!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim saki imaš krasne čitatelje. svi psuju, seru, svi su retardirani

    OdgovoriIzbriši

♡ Komentarišite! ♡