27. 01. 2014.

Draga Saveta **1


- Hello-o-o-o ! 
- Kako se mi ? Pa neke nisu dobro , jer Draga je vec u akciji ! 


- Zdravo Saveta ! Ja imam veeliki problem . Ja jako volim matematiku , ali moje drugarice misle da je to bez veze . Kada god se bliši takmičenje , kao što je sad , ja želim da se prijavim , ali se ne prijavim zbog njih . I tako je već 4 dodine . Pomozi moliim te !
Unapred zahvalna ! 

xoxoxo 
Matematičarka ! 

- Draga Matematičarka , ne trebaš da se obazireš na drugarice. Ako su ti prave drugarice , voleće te takvu kakva si nije bitno da li ti voliš matiš ili ne . Nije na njima ni da te osuđuju , ni da ti brane . Opusti se i idi na takmičenje ! 
xoxoxo
Saveta :3


Prijavljujte se na stranici Draga Saveta . 

Xoxoxo vidimo seee !


2 komentara:

  1. Draga saveta

    i ja imam sličan problem kao matematičarka, prošla sam 5.00 i jednog drugarici sam priznala da mi je matematika najomiljeniji predmet, ali danas na horu ona je nekoj priznala da mi je matematika omiljen predmet. Ta neka je krenula da se smeje pa sam ja smislila izgovor da ne volim matematiku, ali dokle ću tako??? Šta da radim??

    LuckyMicika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Micika , moras im se suprostaviti . Ne mozes trpeti to da ti se smeju zbog tvog ukusa . Ako ti volis matematiku , toga se ne moras stideti. Reci da je to jednostavno tako kada neko ima talenta , i voli to , drugarica te voli onakvu kakva si . Nece joj biti problem . Ne treba te biti sramota sto si jedna od retkih koja ima dara za to :D . I ja bih zelela da je tako , ali nije :( . Ipak ... Ako imas jos problema , slobodno mi se javi na mejl koji mozes naci na starnici Draga Saveta .

      xoxox , Saveta :D

      Izbriši

♡ Komentarišite! ♡